the first visit

Det började ju bra- crash! Fyra assietter och ett uppläggningsfat, men annars gick det bra. Väl på banan sedan så var det ombyggnationer vilket gjorde att vi missade vår avfart med en sådär 5 mil, men annars gick även det bra att köra. 

Ihoppsättning av bord och stol, skulle varit stolar men hade fått fel uppstänning ben...jag köpte soppskyffel och fick gardiner bara för att ha något i fönstret så länge, hade verkligen inte tänkt ha rosa, men jag gilla det ändå. Låter som om min dag varit hemsk, men när jag klev in i min lägenhet (förhoppningsvis även i framtiden) så var jag hur glad som helst. Hur ljus och hur fräsch den var. Jag har kvällssol för övrigt!

Men även om det gick som det gick, så är jag grymt nöjd och hoppas så innerligt att jag kommer in. Nu räknar jag ner dagarna- 12 juli!!
Kommentera inlägget här: