Hög

Idag har det varit fullt upp med faddermöte (inför nästa års nollning) och intro föreläsning till del två i kursen och sedan fick vi en riktigt lång föreläsning om sekretess...Sedan hade jag inte intro i gymmet så nu kanske jag visar mina axlar och rygg där. Annars har jag gjort massa vuxen saker, ätit, betalt räkningar, vikt tvätt...druckit te och planerat min resa till Stockholm och K-holm! Bara disken kvar.
 
Imorgon ska jag få min frisyr fixad av Sara, vilken tur att man har en"frisör" i klassen, Vår egna klassfrisör!
 
just det!!!sooooolen visade sig idag, alla var otroligt glada idag. Iallafall så var jag det! Älskar sol! Vill bli brun o få fräknar och annat mysigt som kommer med solen, som typ fin hy!!! Bort med orenheter och djupa pormaskar!! Saknar dig! 
Nu ska jag vila mig iform inför morgondagens basgruppsmöte och annat privatmöte! 
pussar
Kommentera inlägget här: