Lördags aktiviteter

Idag provade jag på pole dance för första gången. Det var otroligt roligt och lärorikt. Trodde att det skulle handla om "sexighet", men icke. Fokusen låg väl mer på att man ska stå på tå, sträcka på sig, ner med axlarna, vrid handleden rätt, pointa fötterna....jaa det var mycket att ha i huvudet men riktigt roligt. Efter lunch besökte jag gymet. 
 
Nu är jag ganska så trött och vill bara sova. Det är något med slutet av månaden- jag kan aldrig sova bra! Så är det jämt! usch! 
Pussar 
 
G I N A ~:

Kul! det verkar as svårt..^^

Svar: Det var det också, mycket teknik ligger i botten. Har du funderat på att prova någon gång? :)
Therese Fredriksson

G I N A ~:

Jag har velat prova men har inte vågat. :P Använder man mycket av styrka i armarna osv? Jag har grymt svag i armarna! haha

Svar: Jag är med svag i armarna, men under träningarna så kommer man köra mycket styrka och med tiden så tror jag iaf man kommer klara det mesta. Jag skulle säga att man använder bålen mer än armarna faktiskt! ;) Lycka till och hoppas du provar någon gång :)
Therese Fredriksson

Kommentera inlägget här: