Sista julmyset

Nu är min jul officiellt slut! Nu vankas det reashopping imorron och nyårsfirande på onsdag. När jag väl dyker upp hemma i min lägenhet i Uppsala kommer alla julsaker att försvinna, kanske inte min ljusslinga på balkongräcket, men allt annat, bort! 
 
Igår bjöd Frida på en underbar stek, jag som bara älsakr husman blev hur lycklig som helst! Julklappslek bjöds det på och jag fick med mig en body och room spray från the body shop. Sedan spelades det spel och kvällen tog till sist slut. Så himla mysigt att träffa alla igen. Vi hann även planer lite inför nyårsafton vilket jag tror kommer bli en av de bättre nyårsfester jag någonsin kommer gå på! Ser fram emot det så otroligt mycket. Ute på landet med några av alla mina vänner, hur underbart som helst! 
 
Idag ska jag och oscar till mormor och fika, tar en promenad dit. Jaa mer än så ska jag inte pyssla med idag. Planerat mera inför nyårsfestens middag och lekar, annars så ska jag ta det löögnt.
Pussar
 
Kommentera inlägget här: