Happy

Var och hämtade ut mina nycklar i torsdags och igår gick jag och Josefin dit och spanade in lägenheten. träffade även min roomie som verkar jätte trevlig och efter att ha varit där en andra gång nu så känner jag verkligen att jag har gjort rätt. Har tagit paus från packandet och sitter nu hemma hos Oscar och kommer vara här hela helgen lång. Nästa vecka kommer vara fullspäckat och kommer gå jätte fort känner jag. Om en vecka kommer jag ha ny bostad, nya möbler och nya grannar och jaa jag är så himla glad. 
 
Emma:

Hej Therese!
Du jag tänkte på ifall om det finns fler bilder som du skulle kunna redigera från när vi fotade? T.ex. Fler bilder ifrån gränden, och vid vattet och skicka till mig? :)

Svar: Hej! Jag är inte säker men jag kan kolla. Dock så är jag otroligt upptagen i några veckor framåt pga flytt och mycket plugg. Men jag ska se om jag finner något. Vad jag vet så har modellen och fotografen olika ögon så du kanske ser en bild som är fin medens jag ser en annan. Om du någon gång ska till Uppsala kan vi absolut kolla igenom dem, och kanske fota något mera? Men jag ska se över de senaste bilderna igen. Ha det fint <3
Therese Fredriksson

Kommentera inlägget här: