Ihopvikbara ballerinor

Dagens lediga dag spenderades med morgonpormenad med Frida och avslutades med en kort jogg. Hämtat min cykeln på lagning och sedan kikat runt på stand med Frida. Å även hämtat ut mitt paket från fitnessgruru innehållande bl.a. proteinpulver. Så nu ska jag verkligen försöka ta mig an träningen ordentligt! Jag har sagt så till mig själv hela tiden och bara skjutit upp på det. "efter nyår, då kör jag" "efter tentan..." "efter min födelsedag då jävlar" "till sommaren!!" "Under sommaren ska jag ta promenader varenda dag". Jag har inte hållit ett skit och att sluta med godis, det går verkligen åt skogen. Det är ett missbruk jag håller på med och jag skäms så in i norden. 
 
Till helgen blir det jobb jobb och åter jobb. Måndag och tisdag bjuder på ledighet och får se vad de dagarna kan bjuda på. Joo jag måste förresten visa mitt underbara köp (som jag har letat efter dessa i någon billigare variant än flera hundra) Köpte dem förra veckan på rusta för 40 kronor!! Världens bästa kap, de kommer vara med mig i handväskan varenda utekväll framöver! :D 
 
Kommentera inlägget här: