Inte alltid 100...

God morgon! 
Gårdagens pubrunda var helt okej lekte lite lekar och drack lite, hamnade på Mc Donalds och Max för att sedan äntligen hamna i min säng, vart en lugn kväll med andra ord. Har inte känt mig helt hundra den senaste veckan och det speglar av sig att man inte tänker klart. Jag skäms så innerligt över min utklädnad igår att alla offentliga bilder är borta. Självklart är det inte okej att gå runt på det viset jag gjorde. Jag skulle först sminka röda prickar i ansiktet för någon sjukdom (ta en enkel utklädnad) men hann inte med det i min sminking och kom på den "briljanta" idén att ha en sjal på huvudet. Det var självklart mitt osmartaste drag någonsin. Jag tänkte verkligen inte igenom min utklädnad till fullo och alla som tog illa upp; förlåt! Jag menar det verkligen. Jag fick inspiration från en film (My sisters keeper) och det som är på film  brukar ju inte vara sanning, förutom denna sjukdom som tyvärr är sanning!! Jag har förlorat min bästa vän i sjukdomen och vet inte varför jag inte hade honom i huvudet igår! Alla gör misstag och jag får verkligen ta mitt kast!
 
 
Kommentera inlägget här: