Höstlig promenad

Idag var det seminarium, så alltså ingen praktik vilket gjorde att jag äntligen hann med den där morgonpromenaden jag nästan längtar efter ibland. Idag var det en sådan dag. Jag gick längst sjukhuset oh såg hur solen sakt reste sig, så himla vacker och mysigt. 
 
Seminariet gick bra, och sedan tog jag mig vidare till stan för att hämta cykeln, använda min sista 50kr check (den sista av fyra!!!) på hemköp som gick ut idag, spontanköpte nya jogging/promenad skor och mötte en snabbis upp Therese, Ellen och Magnus. 
 
Om en timma ska jag cykla och möta upp Josefine för att dansa lite Zumba på Science Park! Det kansek kan pigga upp mig något dåliga humör idag. Känner mig bara lite nere, trots att det finns så mycket att vara glad över. Men har mått så otroligt bra de senaste två måndaderna och som man säge; Men måste må dåliga dagar för att veta om dem bra!
Peace! <3
 
Kommentera inlägget här: