Kärlek

Jag bara har den bästa pojkvännen! Idag när jag vaknade, vilket inte var speciellt sent som man kunde tro när jag somnade vid halv fyra. Men kl 9 bestämde tydligen min kropp sig för att vara pigg. Jag ringer oscar för att prata lite och han skulle iväg och möta sina kompisar föra att redigera deras nästa film för SF som de spelade in igår. Sedan pratade jag med min saknade vän Frida i nästan en timma i telefonen! <3 Sedan gick jag äntligen upp och gick in i badrummet och när jag är där inne hör jag några nycklar som skramlar och tror det är min roomies pojkvän som var på väg att gå hem. Så jag går ut från badrummet och ser en kille böja sig ner för att sätta på sig sina skor så jag säger bara "hej hej" och går vidare till köket. Killen som står i hallen svarar efter ett ovanligt lång paus "...Heeej" och det är ingen mindre än min kära oscar som var på väg att ta av sig sina skor! 

Där står jag bokstavligt talat och gapar och går sedan försiktigt fram och ger en enorm kram, skrattar och gråter på samma gång. Om det är något jag älskar så är det att bli överraskad och OM han lyckades, det kanske ni förstår! Jag brukar vara svår att överraska men denna gång vart jag så chokad och lycklig på samma gång! Så dagen spenderades med min saknade kärlek och om vi njöt! Sedan begav han sig hemåt vid kl 17! Men det var så värt de timmar han var här! Jag är så kär frotfarande! Han är min! 
Puss
 
Kommentera inlägget här: