När ödet spelar sig ett spratt...

Konstigt det där, när man under helgen upplevde en av de lyckligaste dagarna till att sedan bara falla platt på måndagen (trodde jag ja). Idag hände väl det som man verkligen inte vill vara med om på en morgon, men det var verkligen förväntat; Punka! Men inte ens det kunde egentligen få mig på dåligt humör, var bara att gilla läget. Så i morse var det platt, jag hade hoppats att det bara var lite pyspunka och att det skulle hjälpa om jag pumpade den så ja iaf kunde cykla till praktiken å go hem. Jag smsade min handledare att jag skulle bli sen och sedan gick jag till skolan där det finns en awesome pump. Direkt när jag fyllt däket, så pös allt ut. Var bara att traska hemåt, byta till gå skor och sedan  gå en liten bit till bussen. 
 
Jag vart kanske en halvtimma sen allt som allt, men ändå en halvtimma för mycket i min värld. Alla som känner mig vet att jag sällan är sen och om jag mot förmodan skulle vara det så har jag en anledning, som denna. Jag tog sedan en promenad hem efter praktiken och pratade i telefon med broran, pappa och stiven. Tog sedan cykeln direkt till "sjukan" som jag kan hämta imorron. Med tanke på min långa promenad idag så blev det tyvärr ingen träning som jag hade tänkt. Men det oförutsägbara är alltid...oförutsägbart!
roligare dag och bild blir det inte än såhär.
 
Kommentera inlägget här: