Inte rastlös iaf

Dessa dagar har jag mest fixat med saker, beställt böcker, vart på stan, ordnat med allt man kan ordna med i lägenheten. Bestämde i måndags vilken dansklass det blir för mig i höst, känns riktigt riktigt bra. Jag har börjat slipa och idag även grundmålat skåpet. Inser det var mer arbete än jag trott. Usch! Jag har hunnit shoppa en hel del också, får visa det i helgen någon gång. Fyndade nya borstar på make up store som säljer ut allt!! Riktiga kap! Jag har äen tränat varje dag, vilket känns riktigt bra. Om det inte blivit gym, har det iaf blivit en pw. Idag fick jag sällskap av Bella och vi hittade nya vägar, kanske finns hopp om den här delen av stan iaf. Saknar dock vackra ängar och åkrar...men man kan inte få allt. Livet som sambo leker iaf. Just nu är oscar borta över natten på en koferans, men iaf - det går bra ändå ;) 

Oscar bjöde förresten och lyxade till det igår vid middagen: havskräftor. För att fira lite att vi verkligen har flyttat ihop nu. Jag lagade en gudomligt god gulach på lövbiff, den finns på ica. se och den är helt klart värt att prova!!
 
 
Kommentera inlägget här: