Julstämning

Vad har hänt denna helg då? Den har helt gått i julanda kan jag säga. I fredags var jag och Therese på julkonsert i en liten kyrka mitt i stan (visste inte att den fanns, låg som i ett vanligt hus men insidan såg ut som en...kyrka). Det var riktigt mysigt faktiskt, det bjöds på mest sånger som man inte hört tidigare vilket passar mig utmärkt som hatar en allt för hög grad av julmusik då det oftast är samma som går om och om och om igen. De var bl.a. lite beat- box, gospelliknande med dans, sammanfattning av Kalle Ankas jul och lite afrikansk anda. Super bra faktiskt. Sedan åkte vi vidare till Sabina och tittade på idol finalen.
 
Lördagen spenderades med vännerna och bakade lussekatter, knäck och chokladkola. Lite fläskfilé fick vi till också, avslutade kvällen med en film och chips. Super mysigt. 
 
Söndagen trotsade vi blåsten och åkte till Sigtuna och gick på julmarknad. Tack och lov så blste det inte speciellt mycket längst gågatan. Käkade lite köttfärbaguett typ, handlade en minigran. När vi väl kom hem så klädde jag och Oscar den och sedan tittade vi klart på vår serie - Dexter. (Bara 5 av 8 säsonger kvar...). 
 
Kommentera inlägget här: