Layout

God morgon! 
Jag har planer för min blogg, inte att den ska bli stor eller något. Men efter nyår någon gång har jag tänkt göra något som jag aldrig brukar göra - byta layout (say whaaat?) I know. Men har under alla mina år som bloggare har jag faktiskt lärt mig HTML koder och pillat med bredd, färg och mouseover grejer men inser nu att den tiden är förbi. Så jag ska bara hitta en blogg mall som jag är nöjd med och använda den, kommer nog pilla lite bland koder då jag faktiskt inte funnit the one ännu, och troligtvis inte kommer göra det heller. Så länge jag hittar en layout jag trivs med så kommer färger och sånt att ändras, jag skriver nu också att under den tiden kommer min blogg ligga nere tänker jag, just för att jag villl den ska vara perfa och klar till 100%. Men nu snackar vi kanske en månad i förväg, men detta är något som jag har tänkt på i kanske ett år iaf, men aldrig kommit till skott. Men nu så, äntligen! Det är på gång! 
Kisses på er, jag ska plugga hela helgen <3 
 
Kommentera inlägget här: