Ännu en dag i snabbspolningstempo

Hejsan!
Gud vad jag har varit produktiv idag. Arbetade 8- 12:30. Sedan klockan 13 kom Sabina hem till mig och vi skrev på vårt PM som ska in imorgon till kl 17. Sen tog vi båda kväll. Lagade lite mat och sedan såg jag på serie och här ligger jag nu i min soffa med datorn i knät (och förmodligen dubbelhaka!). 
 
Imorgon kommer inte Oscar, ganska tråkigt faktiskt...inga vidare planer. Kanske ska ut med girlsen, men blir nog en nykter kväll då det ska partas på lördag med inflyttningsfest hos Linnéas brorsa. Nåväl, imorgon har jag tagit helt ledigt. Vi blev klara med vårt PM idag så imorron ska jag definitivt ner på stan för att försöka byta in ett par skor som har lossnat från sulan och kanske en tröja som fick ett hål efter en tvätt (not okay säger PK therese...) Kanske träna lite med Sabina (får med henne till Campus= stooort). Tvätten växer också, någon som har lust att ha tvättdag? ta hand om den? Ingen?...hepp.
Pussar och god natt alla fina! 
 
Kommentera inlägget här: