Yrsel

Hejsan! 
idag har jag haft en ledig dag. Åkte ner på stan då jag inte shoppa på några veckor nu. Vart faktiskt betydligt mindre än vad jag trodde. Men nya sällskapsspel (var 70% på alla sällskapsspel på Åhléns), nya vantar, sport bh, strumpor och bytte till mig ett par nya skor då mina gamla hade gått sönder. 
 
Fick tillslut sällskap av tjejerna och jag provade byxor i en evighet, blev- noll! Jag hade verkligen inte orken att köpa några när jag varit på stan i 4 timmar. Jag tog mig hemåt istället. Jag har inte känt mig helt hundra denna dag, varit yr, snurrig och lite nere tror jag. Kvällen bjuder på inget speciellt, choklad och film ensam. Kanske är vad man behöver när man mår som man gör.
Pussar
 
Köpte tre spel till pappa och två till mig själv. Sådan far sådan dotter, vi älskar spel! Det är något jag verkligen älskar sedan barndomen, spel i alla dess former! Varje gång jag kommer hemhem så blir det minst en spelkväll långt in på natten.
Jeansen funderar jag på å köpa faktiskt, jag tycker det är lite snyggt när dem är trasiga! Men har som sagt inte besämt mig ännu...
 
 
Kommentera inlägget här: