En lite omväg kanske

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så förbaskat klantig. Inför hösten har jag sökt kurserna för programmet...men glömt att logga in via universitetet. Vilket gör att jag sökt kurserna som vilken person som helst och inte som en "socionomstudent-som-går-programmet-och-har-förtur"...jag har reservplats...har ringt Uppsala universitet som hänvisa mig till antagningen, ringde dit å de hänvisade mig till Uppsala antagningsservice som hänvisade mig vidare till studievägledarna som har semester in i augusti. 👌🏼 "du får väl ha lite is i magen tills dess.."
Tack för den. Men är man klantig får man ta sitt kast. Men mådde som sagt skit i våras, uppsatsen tog sitt stryk på mig och kroppen sa ifrån på flera håll och kanter. Förlängd menscykeln, eksemutslag på kroppen, finnar och så detta. Det var inte min vår helt enkelt. Förhoppningsvis så löser det sig iaf. Men som sagt får vänta till augusti tills jag vet helt hundra. 


Kommentera inlägget här: