Gamla stan och urskogen

I helgen hade jag en myshelg med vänner och pojkvän (aka sambo!! inte vant mig att säga det än). Jag och Oscar åkte till Stockholm på lördagseftermiddagen för att delvis använda oss av ett presentkort på spökvandring vi fått i inflyttningspresent, men inna gick vi och käkade på (min) favoritrestaurang i gamla stan, tror jag nämnt den tidigare. Jag har ingen aning om vad den heter, men jag har lärt mig att det är en italiensk restaurang (och ber till gudarna att jag säger rätt nu): och ligger nära järntorget. (hoppas det finns en plats som heter så i gamla stan, jag är sämt på geo...). Innan vi skulle äta gick vi mest runt i gamla stan och njöt av julkänslan, gick på julmarknaden som var. 
 
Söndagen bjöd på storstädning av lägenheten och vilket team vi är, klart på någon timma! check på den. Sedan skrek Therese att hon var uttråkad på livet så vi tog henne och hennes bil på en tur i någon skog i Uppsala. Satt på en mossig mjuk sten och tittade på solnedgången och åt vårt fika. Sedan traskade vi tillbaka till bilen och en tur på Lager 157 fick det bli (jag shoppar än inget, då jag ärligt spar mig till resan, så jag tittade mest). Sedan vart det återigen en kväll vid tvn med kärleken! En underbar helg med mycket gott. 

 
Kisses
 
Emma:

Heter restaurangen Agaton?

Svar: Jaaa men så heter den! (Var tvungen och googla men ser på bilderna att det är den! :) Ätit där? :D
Therese Fredriksson

Kommentera inlägget här: