Bllir en helg i Kholm

Hejsan!
Sitter i pappas lägenhet i kholm, ska spendera hela helgen här. Inväntar lite thaimat som han ska köpa med sig  hem från jobbet, så blir det väl en myskväll på det. Imorgon däremot blir det en heldag, ska upp tidigt för att fota sista bilderna på Jessicas mage här i Kholm. Dessa blir inomhus vilket ska bli riktigt spännande! Ser fram emot det som bara den. Sedan ska jag vidare till mormor som fyllde 80 i veckan, så det blir kalas. På kvällen ska jag träffa den större delen av mina flickor (inte alla! <3) för en myskväll. Söndagen är faktiskt än sålänge helt fri, inga planer what so ever, inte ens tågbiljetten är bokad. Så får se om något dyker upp eller om jag tar ett tidigt tåg och myser med älsklingen som är kvar i Uppsala!
 
Får blir lite bilder från photoshoten i Uppsala med Jessica för någon månad sedan! Tror jag glömt visa dem?
 
Kommentera inlägget här: