Nåja..

Jag har gått och fått ont i halsen. Hoppas förkylning håller sig borta, detta her helt enkelt gjort att mina morgonpromenader uteblivit (passande nog så har det spöregnat varende hals-ont-morgon) och även gym. Jag pluggar annars varende eviga dag, hemma i soffan ensam, med vänner, i skolan inför semiarie, i skolan ensam. Vart jag än är så pluggar jag. Men pluggandet kräver också en och annan paus och då har ajg hittat tillbaka till mina målarböcker igen. 
 
Ikväll ska jag på tjejmiddag och det kunde inte komma mer lägligt helt enkelt. Oscar är förövrigt borta hela helgen, så det blir min första helg ensam. Ska, om vädret tillåter, fota gravid mage på söndag då en tjej från kholm kommer hit. Spännande att få vara i Uppsala och göra en seriös fotografering! 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: