900 kronor på apoteket

Jag vet faktiskt, av erfarenhet, att vara ledig är inte riktigt min stora favroitsysselsättning. En vanlig dag brukar se ut att jag äter frukost tar mig till gymet och sedan är hemma vid elva igen, duschar äter lunch, går på stan, ser serie eller planerar att åka till jobbet. Men idag är jag är jag ledig, tog en tripp till gymet som vanligt men sedan fick jag en överraskning då Oscar kom hem från jobbet innan lunch då han känt sig sjuk i några dagar och äntligen lyssnade på kroppen. Vi käkade lite lunch tillsammans och jag gjorde en ceasarsallad (mums!!!).
Jag har bakat rågbröd och nyttiga choladbollar efter lunchen, men om en halvtimma så kommer jag inte har någon sysselsättning längre. Kanske blir ett avsnitt av pretty little liars? En annan annorlunda sak jag gjort idag var att beställa bra-att-ha grejer till resan från apotea och jag kom upp i 900 kronor ungefär (då  med en rabattkod). Men jag måste bara hinta att apotea kan vara den billigaste apoteket jag stött på i svensk hitoria (jaa det är så massiva rabatter) så kika in där. Beställer man över 600 (som jag!) så får man hemleverenas till dörren samma dag! Japp! Vilken händelserik dag, haha! Kan visa senare när leveransen kommit vad för "intressanta" saker jag köpte. Ska göra iorning lite varm ingefärsvatten till min älskling tänkte jag i hans tekanna så han piggar på sig! Nu har han sovit i två timmar, ska jag väcka han? hmm..
 
 
Kommentera inlägget här: