Bara tre veckor kvar!

Alltså wow! Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu, jobbtimmarna börjar sina och jag har bara fått tre pass till nästa helg. Som det ser ut nu är mina dagar otroligt ensamma och långa. Jag diskar, tränar eller går promenad, och sedan degar jag hemma i soffan. Men vet ni en rolig sak som gör denna tråkiga tid lite lättare: det är TRE VECKOR kvar tills jag åker. Jag kan inte fatta att det är så snart redan! Wow, denna resa är inget annat än efterlängtad. Oscar jobbar tiigt på mornarna och måste tyvärr jobba över en hel del så jag spenderar ännu mer tid ensam än vad jag borde. Men det är en process att lära sig också. Kanske ska prova på youtube- yoga för att fördriva tiden? HA, det skule väl kunna vara något? 
Har ni andra ideer i dessa tråkiga tider får ni gärna dela med er eller så kan ni bjuda in er själva till mig. Helt ok så att säga! Igår förresten så mötte jag upp OScar efter hans långa arbetsdag och vi gick och tittade på de färdiga isskulturerna ^^, 
Kisses
 
Kommentera inlägget här: