Tredje besöket denna vecka

Dagens besök på gymet! Jag får en lustig känsla när jag är på gymet att jag inte gör tillräckligt och att jag tränar men att det inte ger någon effekt. Men å andra sidan så gillar jag inte att vara på gymet längre än 75 min, det är verkligen max. En timme är optimalt. De senaste tre veckorna har jag spenderat 30 minuter i gymet med styrka och 20-30 minuter kondition av olika slag. Jag blir ju svettig men jag känner väl kanske inte att jag liksom tar ut mig eller att jag pushar mig själv. Kanske är det så att det går bättre för mig än vad jag tror...eller så gör det inte det.
Styrketräningen känner jag ju av i några dagar efterråt men det är ju inte så att jag kör slut på mig när jag väl står där, lyfter och drar. Jag vet inte, men som sagt så fick jag PT timmar i examenspresent vilket jag ser fram emot. Det är något som jag behöver dels för att öka mitt självförtroende på gymet tror jag. Jag behöver veta om det jag gör är rätt och få kunskap om hur man ska lägga upp ett träningschema för min kropp. Man kan alltid följa bloggares råd och tips och googla fram diverse träningsscheman, men jag vill verkligen få ett personligt sådant, det behöver jag. Jag har fått otroligt mycket pepp och stöttning genom mina år av otroliga vänner, stor eloge till er måste jag säga!! Allt jag gör på gymet idag är tack vare er verkligen! 
Nu ska jag förresten inte vara ledig längre, blev inskickad på ett extra pass idag! 
 
 
Kommentera inlägget här: