Två veckor kvar!

God dagens! Mina dagar är långa och sega men jag njuter väl om vartannat. Hetsringer en del kompisar morgon, middag och kväll bara för att få någon social kontakt mer eller mindre. Igår tog jag en lång promenad i solen på 1,5 timma och pratade med Frida under halva den promenaden iaf. På kvällen träffade jag äntligen Sabina på en lång fika. Idag har jag tagit mig till gymmet direkt efter frukost. Imorgon börjar min jobb helg, hur lång som helst. Blir en 6 timmars på fredag men sedan är jag faktiskt på jobbet hela lördagen och söndagen då jag jobbar sent på lördagen (sover över) och sedan börjar sjukt tidigt och inga bussar går den tiden dit. Så det blir att sova på tältsäng på något kontor ;) Tur det finns wi-fi.
Inget mer än så har hänt men- det är nu TVÅ VECKOR kvar tills jag åker. Jag är sååå nervös. Jag har en del problem med vilka kläder jag ska ha. Fått tips att bara ha skitkläder som jag sedan kan slänga när jag åker hem, men jag som älskar kläder vill kanske inte gå runt med trasiga, gamla och för små kläder bara för att det är praktiskt sen när jag ska åka hem? Nej tack, så än så länge har jag packat bomulls linnen som inte är för fina (men inte heller för fula). roblemet dock: alla är vita! Vad är det med vita kläder, det kommer bli smutisga. Jag måste planera om på den fronten senare. 
Kisses
 
Kommentera inlägget här: