Cardio

Idag har varit en fixardag helt enkelt, köpt lite saker inför resan som jag får visa sen. Men innan dess så gick jag till solariet i morse för att sedan ta mig till gymet och göra lite cardio igen. Jag som trodde jag hatade kondition, men som det ser ut nu så tycker jag om det faktikst. Ska jag vara ärlig så handlar det om att jag har svårt att pusha mig sjäv och bli svettig på gymet när jag bara lyfter lite tyngder. Men med kondition så svettas jag som bara den. Kändes sjukt skönt efterråt också. Mina tider idag på gymet är såklart individuellt och andra klarar att springa 5 km på en halvtimma..men inte jag- än! Ska bara säga det. En dag ska jag klara det, men just nu så över jag lite på uthålligheten. Jag tröttnar nämligen att springa på bandet, jag slutar oftast inte springa för att jag håller på och dööö, utan för att jag tröttnar på att göra det. 10 minuter på stairmastern och 20 minuter på löpbandet och en haltimma styrka innan fick det bli idag! 
 
Nu kör vi, imorgon blir det ingen träning för jag ska till Stockholm på två intervjuer och möta upp en kär gammal vän jag inte sett på lite mer än ett år faktiskt! <3 
 
Kommentera inlägget här: