En torsdag utan skola

Det känns konstigt att på något vis vara ledig och inte ha saker att göra men ändå så har man det? Idag har jag varit på stan med Therese och kollat in kurserna för att växla pengar gick sedan och handlade en bikini. Alla vet att jag har tjatat jag har dåligt med pengar, men när man lyckas hitta två bikiniöverldelar och en trosa för 125 kr så får man slå till, det sved inte alls i plånkerånkan! Fixat i bloggen och sökt jobb och i allmänthet planerat inför min resa lite granna. Joo jag har tagit sprutor och fått det sista vaccinationerna jag ska ha också. Ska hämta ut andra malariatabletter än de jag testade då jag mådde illa och är lite orolig att jag ska få ångest av de jag testade. Så tog de andra helt enkelt! Imorgon är det fredag och jag ska faktiskt jobba fre till söndag.
Kisses
 
 
Kommentera inlägget här: