Examensgasque

Min dejt med min kärlek var självklart mysig i torsdagsvi käkade på Biztron som är nya favvo stället, jag käkade hjort och fondant till efterrätt. Tiden gick otroligt fort trots att det hade gått några timmar! Jag älskar honom <3 
 
På fredagen var det examensgasque med klassen men innan möttes vi upp hos Therese där vi sminkade och fixade varnadra hår. Lite typsikt tjejfix helt enkelt. Jag hade förövrigt en otroligt bra sminkdag! Jag bjöd på champagne som jag fått för något år sedan av far. Äntligen så kände jag att det var rätt tillfälle att dricka den helt enkelt. Tog sedan en taxi till Smålands där det var dags för festligheter. Vart lite småledsen när man inser det är sågott som sista tillfället som vi kommer sitta tillsammans (förutom cermonin om en vecka). Jag och Oscar tog en taxi hem och lördagen vart lugn och skön med lite nattjur jobb för min del.
 
Kommentera inlägget här: