Lycklig

Hej!
Jag börjar njuta lite av att vara ledig om dagarna, det känns som en evighet sen, flera år!  Jag kan ta det lugnt och fixa inför resan och söka ännu fler jobb och måla naglarna. Men jag har också massor av inbokade arbetspass vilket också gör mig otroligt glad. Men jag har faktiskt varit på gymet idag och körde lite armar för att sedan står på crossen 20 minuter och springa på bandet 10 minuter. Min kondition är ju inte vad den har varit. Med tanke på att jag tränade innebandy i typ 10 år så hade jag en jävligt bra kondis till att flytta till Uppsala och aldrig springa. Jag ska försöka komma igång med springandet för känslan efter man har kört kondition är faktiskt den bästa. Bättre än träningsvärk (som jag också konstigt nog tycker om)
 
Men vet ni? Ikväll har min underbara sambo bjudit mig på dejt iiiiih! Jag är så lycklig, kanske töntigt att kalla en middag ute med sin kille man varit tillsammans med i 6,5 år för dejt, men vi har aldrig varit på det och töntig som jag är så är det något som jag har önskat någon gång. Ska hinna ner på stan och möta upp Ellen för lite födelsedagsfix och sedan blir det middag ikväll! :D 
 
Kommentera inlägget här: