v. 27

Vet att jag ligger lite efter i bloggandet, men det vart semester och mycket annat att tänka på helt enkelt. Jag låter mig minnas att jag jobbade som en tok innan semestern, förutom sista dagen kanske. Jag fick en lugn över mig, fick ordning på mina ärenden, hade koll på läget. På fredagen när det helt enkelt vart semester, så hamnade jag med Oscars arbetskollegor vid Henriksdal och käkade där. Super mysigt ställe att ta en drink och äta super god mat på! Lördagen ville vi vara hemma och bara ta det lugnt, fint väder skulle det bli. Vilket det inte vart, vi försökte att sola men fem minuter senare var det bara att gå in igen. Men skönt att ha en dag att inte göra någonting på faktiskt. Vi kollade på säsong ett av Game of Thrones och njöt. 
 
söndagen åkte vi hem till Katrineholm. Träffade lilla T igen. 
 
Kommentera inlägget här: