v. 28 Semester!

Hur härligt med betald semester? Jag hade såklart fullspäckat "schema" dock när jag var hemma i Katrineholm. På måndagen gick jag till Ida och fixade mitt hår, där frgen var i en enda röra efter Afrika resan. Så skönt att få ordning på det igen!. Jag bara älskar att vara fin i håret. Tog sedan en lunch med Frida och "lilla" hunden Hektor. Vi snackade nog i flera timmar. Alltid lika roligt att träffa sina vänner man inte sett på ett tag.
 
tisdagen hade jag ett litet möte med brudparet som jag ska fotograera i augusti. Ett supermysigt par som jag verkligen ser fram emot att fotografera. Träffade sedan Therese och Julia för en mysig lite fika med fruktsallad med vaniljkvarg. Det kändes nyttigast så, vi vågade inte riktigt träffas på ett fik då vi vet att vi skulle vara allt annat än nyttiga. Jag fotogaferade sedan lilla R med familj och det är så himla roligt att se ett barn växa från det att hon låg i magen till att nu, 8 månader gammal. På kvällen fotograferade jag även en tjej och hennes häst. Bilder från alla dessa fotograferingar kommer upp, men vet att i semestertider är det inte alltid lika roligt att sitta vid datorn då, men ska verkligen se till innn juli är slut hoppas jag!
 
Kommentera inlägget här: