v. 24

Denna vecka har gett känslan hur det är att vara socialsekreterare vill jag berätta! Jag har varit lite stressad men det mesta handlar nog om att jag är ovan och inte riktigt fått någon rutin för mitt arbete. Men det bästa var att jag under fredagen lyckades skriva av det som behövdes göra innan helgen så att jag kunde få en lugn och orosfri helg! I onsdags var jag och fixade mina naglar hos en tjej, kunna ha långa hållbara naglar är verkligen en wow- upplevelse. Jag mår så bra när jag tar hand om mina naglar, hår, ögonbryn eller får massage!
 
Träffade Anna och Therese i torsdags på Yuc vid Odenplan, en fantastisk mexikansk restaurang med smårätter. Jag bara älskar tapasinspirerande restauranger där man kan välja flera mindre rätter, för vem vill äta en enda rätt? inte jag! Ge mig mer helt enkelt! 
 
I lördags tog jag och Oscar en behövlig myskväll på bion faktiskt, och jag käpte äntligen gymkortet! Jag och Oscar har sagt i flera veckor att vi ska ta tag i det. Men nu är det dags faktiskt. Jag har även fått ett kostschema av Frida och nu ska jag ta tagi mig själv. Jag kan inte fatta att senaste gången jag tränade var i februari/mars! Usch! Jag som är så van att röra på mig sedan jag föddes. Andra bullar väntar  nu!
 
 
Jag och Oscar belöt oss för att träna idag!! Vi värmde upp skit bra och lyfte lite men sedan efter 20 upp hopp så börjar det svartna för ögonen och jag såg inget och orkade inte stå upp längre. Jag fick värsta blodsockerfallet och jag var super nära att svimma. Då vi gick hem efter det . Men detta kommer inte hindra mig från att träna i veckan, ska bara vara mer sparsam med vad jag lägger min energi på och inte köra för hårt. Har man inte rört på sig på fyra fem månader så kan man inte göra samma som man gjorde då, det förstår jag nu helt klart! Förövrigt så lagar vi en stek i ugnen som ska vara där i några timmar och et luktar fantastiskt! Ska sedan åka och handla. Kissses
 
Kommentera inlägget här: