går snabbt ändå

Gårdagen hade jag fullt upp vilket passar min resfeber otroligt bra känner jag. Tvätten tog sin tid och sedan åkte jag iväg och handlade lite småsaker inför resan (har en del kvar men tar det på onsdag). Sedan fick jag faktiskt en tid hos tandläkaren, jag känder på mig att de skulle be mig komm in för en undersökning under tiden jag är borta så tänkte jag skulle ta det när jag kom hem igen. Men de hade fått avbokade tider redan igår så jag gick då istället. Kom till en jätte snäll tandhygenist och var riktigt nöjd när jag kom därifrån! Sedan hade jag och Oscar en myskväll med söpotatis i ugn och lövbiff av älg. 
Idag så ska jag faktiskt jobba. Jag vet att jag hade mitt sista pass förra veckan men de hade akut och ingen annan verka kunna jobba och jag har ju massor av tid över. Så jag ska jobba 8 timmar.
Kisses
 
Kommentera inlägget här: