Hallu

Jobbhelgen gick super bra och tycker det är otroligt tråkigt att det vart å få månader där, men som sagt en resa och en fasttjänst väntar! I mådags bakade jag lite bröd och sedan tog jag bussen till IKEA, åt där och tog ett varv. Gick sedan hem men med omväg förbi diverse affärer och hamnade bl.a. på Lager 157. Köpte mitt absolut favvo linne of all times som de hade speiclpris 30 kr - thank you och sedan ett par utsvängda mysbyxor. Hamnade sedan hemma hos Bella en stund på kvällen
Igår tog jag bussen vidare till jobbet för att ge en blomma och gick sedan hem, det tog ett tag men det var det värt. Försöker spendera tiden så gott det går verkligen. Bakade sedan några kakor och på kvällen var jag hos Josefine och käkade ost och kex. Dagarna mina är inte så händelserika men jag försöker iaf 
 
Kommentera inlägget här: