Resefeber

Den kom idag, från ingenstans. Jag har inte känt av någon typ av resfeber eller speciellt stor oro inför resan men nu kom det. Börjar kanske smälta att jag ska åka på min längsta resa någonsin, själv. Usch! Jag mår illa...nej det är ingen bra morogn idag!
 
 
Elin [ n e v n a r i e n ]:

Haha för det var jag! Vart var du? ;)

Svar: Det var vid kvarngärdet på kvällen, tror kl var 20/21! Gick med min kille och du med din antar jag? ;)
Therese

FannyFredrica - [Fotografering]:

Vad tråkigt att du har fått resfeber! :/

Svar: Mest är det nog inbillning och oro ;) Det ska väl såklart gå bra, men det är så typiskt att man ska känna efter så mycket ;)
Therese

ISA:

åh vill bara skicka en kram och säga DU KAN! jag åkte själv till Los Angeles förra året om man blir sååå stolt. och utvecklas! kram

Svar: Ååh vad härligt att höra! Det hjälper faktiskt, jag har redan tänkt att det borde vara en enorm personlig utveckling som den här resan kommer ge. Jag hoppas verkligen det iaf! <3
Therese

Elin [ n e v n a r i e n ]:

Haha ja! Vad roligt! Synd att du inte sa hej - men jag förstår helt och fullt, hade inte heller vågat ;)

Kommentera inlägget här: