Skramlande väska

Nu har jag så gott som packat färdig inför morgan dagens stora resa. Flyget går vid 19:30 vilket gör att dagen kommer vara otroligt segare än om man hade åkt på natten. Ska mellanlanda i Italien och sedan byta flyg i Etiopien för att landa i Kapstaden! Jag har aldrig rest så här ångt själv förut och känner jag har enorm respekt för flygbolag att de enkelt kan säga "du får inte åka med punkt", något i den stilen. Så jag hoppas jag inte packat fel eller gjort (eller gjort något) knasigt så det blir fel. Nåväl, imorrn bär det av som sagt! Gaaah. Är väskan för tung? (har fått två olika bud nämligen och det skiljer 10 kg på dem), får jag ha mina malariatabletter i resväskan eller ska de vara i handbagaget? har jag för stor väska? har jag packat "fel" kläder? får jag frukost då vi landar 7:00 i Kapstaden på fredag? som ni ser, en mycket oerfaren ressenär ska fara iväg, men som min nya citering som ekar i huvudet som jag aktivt försöker ta till mig - "allt löser sig alltid på något sätt!!".
Pussar 
 
Amanda:

Heja dig! Vilken upplevelse du kommer att vara med om. Sedan är ju du en av de mest välorganiserade människorna jag vet, så du behöver nog inte oroa dig. Trevlig resa! :)

Svar: Hahaha vad snäll du är. Jaa jag är nog det faktiskt. Ska gå bra det här. 😘
Therese

Emma:

Ha en sån bra resa och lycka till!

Kommentera inlägget här: