Helgen hemma

Jag och Oscar möttes upp på Centralen på fredagen efter jobbet och åkte till Katrineholm. På fredagen så handlade vi räkor, fisk och färskt bröd och åkte till Oscars systers nya hem. Var så otroligt fint och super mysigt hade vi, vad jag har saknat svenska räkor när jag varit bortrest!! Mums! 
lördagen var det dags att fotografera Jessica och Daniles dotters dop, den gravidmagen jag fotade under hösten. Var så otroligt roligt att se lila bebisen, de bilderna får dyka upp senare tänker jag när jag hunnit kika på de 1000 bilderna som det faktiskt blev! Direkt efter dopet och dopfikat så fotade jag Oscars syster vackra mage! (får bli bildvisning av de senare också, har fortfarande afrika bilder att visa!) Mindre än en månad kvar nu, så himla spännande att få bli "moster"!! På kvällen vart det grillat hemma hos Oscars familj.
söndagen åkte jag till mamma rätt tidigt och fixade inför mitt firande av födelsedag, gav lite souvenirer jag köpt med mig hem och fick lite presenter. Pappa var uppe redan 1 maj och firade min födesedag, här var lite av det jag fick från både mamma å pappa. Jag och Oscar tog sedan ett tåg hem till älskade Uppsala igen.
 
Kommentera inlägget här: