v. 20

Denna vecka har gått fort som alla andra veckor. Jag har redan arbetar i 4 veckor! Å ena sidan känns det som att jag började för några dagar sedan men å andra sidan känns det som att jag alltid har vairit där och umgåtts med kollegorna där. I onsdags hade jag aw med Josefine från klassen. Vi har inte sett på ett tag och som hon så fint sa "du och jag pratar alltid om vettiga saker"! Det var helt enkelt ett vettigt och välbehövlig aw med snack från början till slut om livet och allt däremellan. Vi hade sedan sällskap hem till Uppsala. 
 
Under torsdag och fredag hade jag BBIC utbildning, de sista dagarna av den. På lördagen drog vi till Stockholm igen och bodde hos Therese på Lidingö för att sedan vidare till Annas 30 års fest hela kvällen. Super trevligt var det och idag mötte vi upp Anneli från Afrika resan och did some cathing up! Jag och Oscar tog oss sedan hem igen till Uppsala och jag lyckades sova i två timmar, vilket inte är likt mig. Veckan och helgen har tagit ut på mig kan man säga. Får se om jag lyckas sova. Jag har nämligen otroliga problem att sova när jag sovit mitt på dagen och på söndagar. Jag och söndagar går inte ihop bara, vi göra inte det. Nu ska jag tagga inför en arbetsvecka och välja kläder. Thats what I do! 
Kisses
 
Kommentera inlägget här: