V. 21

Återigen går veckan så fruktansvärt fort. I tisdags träffade jag Therese och tanken var att vi skulle fika med Ellen som hade vägarna förbi Stockholm. Hon vart dock upp uppehållen med jobb men dök till sist upp och vi spenderade tok för lite tid tillsammans. Fanns för mycket att prata om. 
 
onsdagen träffade jag Josefine och tanken var en Aw men slutade på Thaibuffé! Hungriga pendlande tjejer helt enkelt. På torsdagen hade jag försökt ordna en Aw med socionomklassen, dock kunde inte många så jag och Therese sågs ensamma och mös istället! Inte dåligt det faktisk! 
 
I fredags åkte jag till k Holm efter jobbet och vart uppmött av Frida på perrongen. Vi gick och käkade och snackade i flera flera timmar! Började planera inför min PT timmar och så, så himla roligt! Till slut kom också Oscsr till "stora staden". På lördagen fikade jag med Stiven som jag inte sett sedan i höstas sedan åkte jag tillsammans med honom Oscar och lilla O till Vingåker outlet. Hittade nada, som vanligt. Kvällen var vi hos pappa och spelade spel en stund in på kvällen. Söndagen och morsdag, fick regnbågslax som mamma fiskade upp själv under helgen. Jag och Oscar tog 15 tåget hem och storhandlade tillsammans på vägen hem och lagade massor med mat! 
 
Kommentera inlägget här: