lördag 24 okt

Igår hade vi ett snabbt besök av Oscars familj med lilla Theo. Han stjäl ens uppmärksamhet på ett så himla bra sätt, man glömmer allt dåligt som finns runt en och fylls med så mycket glädje. Jag kan bara titta på honom och bli så varm så fort han lyckas skratta till eller le. Det finns så mycket kärlek runt den där killen! 
 
På kvällen ar jag ute med innebandylaget med ett glas på Hotel Clarion Sign för att sedan dra vidare till en italiensk restaurang. Ett bord för 14 tjejer. Vi fyllde hela restaurangen med skratt och sång, det var nämligen så att typ tre gäster fyllde år som hela restaurangen glatt sjöng till. På skoj frågade personal på restaurangen om någon från vårt bord fyllde år och vi skrattade gått att en i laget gjorde det. En kvart senare sjöng vi även för henne, som fyller år i maj. Restaruangen kom sedan med en hög av klubbor till oss. Det var en rolig kväll och chans för mig att känna större tillhörighet till gruppen. Det är verkligen ett lag som är lätt att tycka om. Se att det finns dubletter av allas namn gör det väl inte enklare för mig att komma ihåg alla, men jag är på god välg iaf. 
Kommentera inlägget här: