v.40

Jobbet rullar på som vanligt, inget mer än det. Men jag har besutat mig för att fortsätta i innebandyn, vilket är rätt stort för mig. Så nu kommer det bli träningar två dagar i veckan och match varje helg igen. Sedan fick vi bestämda tiderna fastställda denna vecka också, tisdag torsdag. Passande nog så är de exakt de kvällarna som OScar tränar och pluggar på så vi är lediga samma kvällar vilket är dyrbar tid tillsammans faktiskt när man jobbar heltid båda två<3
 
Jag och OScar åkte hemhem på lördagen. Som vanligt var det fullfart med att träffa den ena och den andra hit och dit. FIck en mysig fika med Therese bl.a. Vart bjudna på middag och spelkväll hemma hos pappa på kvällen. Jag handlade nya innebandyskor och kläder. På söndagen var det theos dop och den stora anledningen till att vi åkte hem faktiskt. Så himla fint var det, vi åkte sedan hem till Stockholm igen.
 
Kommentera inlägget här: