New

Jag har shoppat! För ovanlighetens skull så visar jag upp lite av det ag handlat i augusti. Det finns självklart mer som jag inte kommer ihåg, men det var säkert viktigt. Nåväl, en ny höstjacka i ljusbeige, med dragkedja och ett långt tjockt band att knyta i midjan. Den finns även i svart, men köpte en super fin svart i våras så det fick bli en beige helt enkelt.  Har även köpt på mig lite från dermologica och ni som använder det; köp från babyface hemsida. Såååå himla mycket biligare och snabbt leverans. Och ni som inte använder det, testa (!!). Köpte även mineral puder. Jag använder bara mineralfoundation och puder i mitt ansikte. Jag vägrar ha onödigt mycket finnar och det så så naturligt ut. 
 
Sen måste jag skryta om rullgardinerna. Det är inte vilka tråkiga rullgardiner som helst. Rullgardiner som man inte behöver skriva eller limma fast. Det var bara att haka på inre delen av fönstret. Huuuur smidiga som helst. Det gjorde vårt liv så mycket enklare kan jag meddela. Sedan imorgon ska vi bygga ihop våra möbler från IKEA och nästa helg kommer de sista möblerna med pappa. Så börjar vi bli klara. Bara framkalla lite bilder och en minivända till IKEA så är vi klara! <3
 
Kommentera inlägget här: