v. 35

Wow! Denna vecka sprang iväg. Jag såg inte fram emot måndagen minns jag. Jag ville gärna att helgen skulle vara längre. På tisdagen var jag och provade dansa i en modern jazzklass. Innan klassen skulle börja var det några andra som dansade och sedan kommer hela Alacazar ut. De verkar träna för sina shower på det dansstället. Kul. Danspasset som jag sedan gick på var super bra, jag har dock inte bestämt om jag ska börja innebandy eller dans. Jag kan dock inte gå på båda, blir för dyrt. Hade jag inte köpt det där gymkortet som räcker till nästa sommar så hade jag kanske övervägt det iaf. 
 
Tanken var att jag skulle provträna för ett innebandylag också i torsdags...men det har gått runt en rejäl förkylning på kontoret som jag sälvklart vart smittade av. I onsdags efter lunch var det min tur. Sedan var det kört. Jag gick till jobbet resten av veckan men under fredagen kände jag att jag inte mådde bra och gick hem efter två timmar. Det var rätt skönt faktiskt att komma hem och jag låg och tittade på tv resten av dagen. I lördagskväll vart jag äntlien klar med alla bröllopsbilderna jag fotograferade för en månad sedan! Så nöjd och det blev faktiskt bra. Är dock svårt att välja ut bilder och paret fick 200 bilder att välja bland, det var bara 10% av alla bilder jag kom hem, så jag hade sållat en hel del. Bilder tror jag kommer upp i veckan på paret. 
 
Jag har hela denna helg varit sjuk. Våra IKEA möbler hade kommit som vi var och hämtade idag och som Oscar har skruva ihop. Vi har även beställt flera poster och ska framkalla en bild till våra väggar. I veckan som kommer fick jag i uppdrag att åka till IKEA igen och köpa lite småsaker. Det färdiga resultatet på lägenheten kommer efter pappa har varit på besök. 
Nu ska vi fortsätta att plocka lite i lägenheten, slänga kartong, lämnar kläder på vinden typ. Kisses
 
Emilie Levinsson:

Är det smoothie på bilden? Såg riktigt smarrigt ut!:D

Svar: Hej! Jaa det är det, äter det varje morgon! Riktigt gott och smart sätt att bli mätt på frukost snabbt ;)
Therese

Kommentera inlägget här: