v.37

I veckan tränade jag innebandy och det fick riktigt bra faktiskt. Känns så himla bra att vara tillbaka, om jag inte redan har berättat det. Sedan minns jag tyvärr inte vad som har hänt under veckan, det är helt svart. Måste bli bättre på att skriva ner det om det nu händer något...läskigt ändå. Dagarna går så äckligt fort.
 
 På fredagen efter vi slutat våra jobb åkte jag och Oscar tåg till katrineholm. tyvärr var tåget vi hade tänkt ta fullbokat så fick helt enkelt ta nästa men det gick ju bra det med. Vi käkade middag hemma hos Oscars syster för att sedan träffa Jessica och Martin för en fortsatt kväll med en massa snack. Tur att pappa hade bäddat åt oss på hans soffa för vi var inte där förens halv tre på natten. 
 
Under lördagen tog vi en tur ner på stan, handlade det som behövdes för kvällen och tog en fika med Oscars familj. Sedan hade jag bjudit över oss på lunch hos mormor som gladeligen bjöd på fisk. Gott. På kvällen var det årets sista kräftor som vi åt som Julia och Kim hae fiskat. och om de var goda? Julia är en mästekock på att tillaga kräftor kan jag meddela, vi alla var såå nöjda. Pajerna som resterande hade bakat var super goda också. Jag som inte ens gillar paj älskade dem! Jag hade ordnat med leker som vart uppskattade. Även denna natt hade vi tur att pappa tänkt på oss och var färdigbäddad när vi snubblade hem igen vid 3 på natten. Kul kväll med kära vänner slår aldrig fel! Så kul när vi alla kan få till det en kväll. 
 
Söndagen besökte vi brorsan som flyttat och jag bestämde mig sedan för att stanna och se på hans seriepremiär i division 1. Oscar hade egna matcher i stockholm som skulle spelas. Och vad kul det var att få sitta i duveholmshallen igen och höra den höga musiken. Det var nostalgi och gamla minnen som sköljde över mig. Konstigt nog så fick jag även en känsla att jag ville gråta av lycka. Vart så lycklig där jag satt och jag är så glad att jag fick titta efter stt h varit ifrån i 3 år i och med mi flytt till Uppsala. Nu var jag på plats och vad jag njöt. Självklart gjorde brorsan mål och laget gick med vinst! Fick sedan skjuts av "svärmor" till stationen och tog en sabbtåg 3000 tillbaka. Vilket skönt tåg att åka på, wow säger jag bara. Åkte baklänges och mådde inte alls ila! 
Kisses
 
 
Kommentera inlägget här: