Nästa år blire Åre

Jag har bokat Skiweek i Åre, jag som aldrig stått på skidor, jag som aldrig åkt lift...jag som mår illa av alla färdsätt (utom flygplan...). Nåväl en del av klassen ska helt enkelt pallra sig uppåt i landet (på något vis) och åka skidor, festa, sova och festa, och åka skidor. Jag tänkte verkligen inte sitta hemma och rulla tummarna när de är iväg, så i januari bär det av!
 
Denna dag har spenderats med seminariumuppgift, och även lite plugg för egen del, men hade mer disk än plugg att ta hand om...så vart inte så mycket plugg ändå. Skulle egentligen på Stocken ikväll, men min plugg-huvudvärk har varit elak mot mig de senaste dagarna och behöver även sömn. Men var med på förfesten hos Josefine och kollade på youtubeklipp och hade grymt kul <3 Jag kan inte förstår hur jag har missat denna video? Så jävla rolig, mina tårar bara spruta!! See!!! 123,5 miljoner människor kan väl inte ha sett den utan anledning? ;)
 
Kommentera inlägget här: