28- 30 december

God kväll!
Skulle bloggat tidigare idag men det tyckte tydligen inte bloggportalen, men nu verkar det fungera igen. I söndags  tog jag och Oscar en softardag, fikade hos mormor och sen var typ dagen slut. Sov länge. På kvällen så invigdes det en Muurikka med stekt potatis och lövbiff med mysiga familjer som sällskap. 
 
Igår åkte jag och Oscar till Örebro för å shoppa lite granna, eller iaf jag. Det slutade med två koftor och två toppar. På fredag åker vi till Stockholm och kanske blir det en och annna pryl till då.Jag ska visa alla mina reafynd senare när jag är tillbaka i Uppsala, det är nämligen så att jag lever i ett litet kaos, mina kläder ligger i min resväska och mina julklappar (oj de måste jag blogga om bättre sen också) är i diverse påsar vid sängen. Jag saknar min lilla lägenhet så otroligt mycket. Vill inget hellre än att packa upp och bosätta mig igen.
 
Annars idag har jag upptäckt att H&M glömt larma av en av mina plagg jag köpte i förra veckan (SUCK, hatar när det händer), käkat lunch hos mamma och fixat naglarna inför nyår. Ikväll var jag över hos Frida och tittade på lite film och snackade. Det var oerhört mysigt, klappa katter och skratta.
 
Imorron är det slutet av 2014 och vad har jag gjort med det? Ingen aning, jag har iaf kommit ett steg närmare min examen (har väl det tuffaste året kvar dock), inte flyttat ihop med min kärlek ännu, inte skaffat katt, inte haft någon speciellt större inkomst vid sidan av. Men jag har iaf rest till Kreta och ännu en gång, lärt känna mig själv och provat på en "diet"...
Nej nu ska ja sova, imorron vankas det för fest och jag är super pepp!
Pussar
 
 
Kommentera inlägget här: