Mitt i veckan

Maggio igår var hur bra som helst! Hon är så otroligt bra live kan jag säga, plus i kanten att hon är från Uppsala. Innan var vi och förades hos Ellen och lyssnade enbart på Maggio och åt chips. Väl vid konseren kom vi precis lagom, bara 20 min efter vi hade anlänt så började hon spela! Tajmiiing.
 
Förresten, innan Maggio så använde jag mitt julklappspresentkort på Make up store, sist jag var där så tog jag vardagssminkning, idag skulle det bli fest med lite sotning hade jag önskat. Dock insåg jag sedan väl hemma att jag kunde haft otroligt mycket mer kring ögonen. Men nya sminksaker fick jag med mig hem iaf som ska provas! Handlade även lite Emma S produkter på Åhléns, som förövrigt har specialerbjudande på det nu. Rekomenderar starkt dem, ansiksttvålen är hur bra som helst, verkligen min favorit! 
 
Har ett nytt jobb på G, om det blir så berättar jag om det nästa vecka. Nu ska jag se på Pretty Little Liars och sedan sova, imorgon blir det jobb på en ny skola på fritids. 
 
 
Kommentera inlägget här: