v. 30

God kväll bloggen! 
Blir en veckas uppdatering även denna gång, tror det är för att det är sommar. Jaa jag får nog ta ett sommaruppbehåll jag med. (återigen så skyller jag allt på apple!) 
 
Jag minns inte speciellt mycket vad jag har haft för mig, men jag jobbade måndag, onsdag och torsdag denna vecka. Fikade med min ena kusin, träffade mina tjejer i fredags på en picknicklunch. På kvällen åkte jag ut till Julia och vi grillade och myste. Hämtade sedan Oscar på stationen innan midnatt. 
 
Igår bokade vi hotellnatt i Västerås och åkte dit direkt. Skulle fira vår lilla 6 årsdag en vecka försenat. Det var så otroligt skönt att bara kunna slappa på hotellet, ha inga måste, promenar i en stad vi aldrig varit i tidigare direkt och bara vara. Vi åt självklart på en otroligt god restaurang, där kocken bestämde vårt kött och morgonen bjöd på en underbar hotellfrukost. Strosade runt i Västerås stad och tog oss till hamnen där det sedan började spöregna och vi fick ta skyd i tunnlar tills det passerade. Åkte sedan hemmåt igen till Kholm och åt mat hos oscars farmor och farfar. Skjutsade Oscar till tåget och sorgligt nog kommer vi inte ses förens 13 augusti igen, vilket är lite segt...om nu inte jag åker upp och hälsar på i vår lilla våning. 
 
Nu vankas det iaf en 5 dagars arbetsvecka med ledighet på onsdag och torsdag.
Godnatt
 
Kommentera inlägget här: