Fram & tillbaka

Hej! 
Har blivit lite "off" på bloggen, men allt är faktiskt apples fel, som jag nämnt tidigare så går det inte längre att på ett enkelt sätt ladda upp bilder så blir det helt enkelt en extra tid som jag inte orkar lägga ner på att blogga och när jag väl finner mig tiden så blir det bara några massive inlägg...so here it goes.
 
Midsomma helgen spenderades i Katrienholm. Först i Julia på en filt med några vänner, tårta och kakor. På kvällen grillade vid hemma hos Oscar. Therese kom över senare på kvällen också och stannade till halv två. Dem kommande dagarna innan vi åkte tillbaka till Uppsala igen på tisdagen så tog vi det lugnt, jag fikade med några vänner, tog promenader, spelade spel och åkte till outleten.
 
Tillbaka till Uppsala var jag otroligt taggad att fixa och dona i lägenheten så hela onsdagen gick åt till att packa upp alla resterande kartonger och flytta saker till förrådet. Igår åkte vi ut till Boländerna och köpte lite saker som vi tyckt saknat, gardin i Oscars rum, jag tyckte att han inte behövde ha min rosa hissgardin, den ska till sovrummet senare istället. Vi handlade även ett blomlåda och blommor, sånt man har under mattorna så de inte ska glida runt, duschdraperi m.m. Sånna där tråkiga saker men som bara gör underverk i vardagen!! Då vi inte har fått tapetserat ännu (räknar nästan med att det är en månad kvar tills dess) och vi saknar några viktiga fästen man får av hyresföreningen så väntar vi med att be dem fixa det tills det är tapetserat helt enkelt. 
 
På söndag åker jag tillbaka til Katrineholm och stannar där iaf minst en månad, mitt jobb startar och det blir en intensiv första vecka, fick två extra pass så är bara ledig på torsdagen, och då jag bokstavligt talat bara jobbar hela dagar typ mellan 7-20 så lär jag vara rätt så trött. Hoppas nästan det blir dåligt väder hela nästa vecka så jag kan vara inomhus med gott samvete.
 
För så när jag bloggar nästa gång, lär ju inte vara speciellt händelserik nästa vecka. Men nu innan det blir dags att åka ifrån Oscar så ska vi ha en mys- helg med bio ikväll och grillat någon bra kväll.
Pussar
 
Kommentera inlägget här: