Pluggansfröjd

Denna dag har bestått av plugg, som dagen innan det och som da....
Fast denna dag, kändes förvånadelsevärt mycket bättre än alla andra, satt idag och pluggade med Bella och Josefine och tentapluggstämningen kunde inte varit bättre. Josefine drog innan men jag och Bella stannade kvar, jag vart riktigt nöjd över min referenslista (det snyggaste i hela arbete...jag har underliga fetischer) Nåväl, ikväll känner jag mig hyfsat klar faktiskt - nöjd! 
 
Imorgon får jag finbesök av Bella och Josefine, pluggande blir på hemmaplan, och för trevlighetensskull ska jag städa till deras ankomst. Glad tjej som ska städa (y) Förresten, den där nagelstärkargrejen jag gjorde för några veckor sedan- fungerar gudomligt. Har lite problem bara att odla pekfinger och långfingernagel, men det är på gång, i can feel it!
Kommentera inlägget här: