Min helg <3

Underbara Frida var här och höll mig sällskap, direkt när hon kom drog vi ner på stadens gator och shoppade loss. Jag handlade smått och gott och Frida handlade desto mera! Likadana GANT tröjor blev det, tur att vi bor i olika städer ;) haha
 
Snackade hela natten och kollade självklart på mello, och så fick hon höra det psykiska flogsta skriket kl 22! Jaa det var en underbar helg! Idag tog vi en 8km promenad i Uppsala området och visade henne runt, och sedan  handlade lite ljusstakar i vitt och rosa (snyggare i verkligheten!) och även två ballerina skor!! (Jag vill ha vår NU!!) När Frida satt sig på tåget drog jag hem och tvättade, bäddade och tog hand om det berg till disk vi byggt upp. Nu ska jag börja ta mig an maten också! Behövs lite matlåda till denna vecka då jag har lite mycket att stå i känns det som! ^^, ny kurs, gym indstruktion, basgruppsmöte, seminarieppgifter....
pussar <3

Kommentera inlägget här: