De förlorade dagarna

Tja!
Helgen spenderades äntligen hos min Oscar, vi lagade mat, träffade och drack lite med Emelie och en kompis till henne, pluggade lite och sedan firade hans mormor. Jag åkte runt lunch hem på söndagen, så vi hann inte umgås så överdrivet mycket...saknar honom redan!
 
Denna vecka bjuder bara på föreläsning igår och på fredag är det seminarium gånger två som gäller. Så nu i "mellandagarna" blir det väl någon form av plugg, Ska träffa min basgrupp idag (mini- seminariegrupp) och göra våra uppgifter inför fredagen. Imorgon ska jag faktiskt på min första inskolning, ett dagspass. Kvällsinskolning blir det på torsdag. Så jag har lite att pyssla med.
 
Juridik är svårt att plugga...denna instutition studerar på ett annat vis äv det sociologiska. För att ta ett exempel, så existerar inga läshänvisningar, vilket betyder att vi måste anpassa vår läsning själva utifrån typ 13 böcker och lagboken inräknad! Men en bra erfarenhet iallafall.
Kisses
Kommentera inlägget här: